Przywództwo transformacyjne i charyzmatyczne, Moral leadership, szkolenia komunikacji wewnętrznej w organizacji, szkolenia asertywności

LEADERHEART PUBLISHING

tomasz@leadermore.pl

Szkolenie z technik sprzedaży (psychologia sprzedaży)


WPROWADZENIE

Skuteczna sprzedaż jest procesem, od którego zależy funkcjonowanie bardzo wielu firm. I okazuje się, że nie skuteczne sprzedawanie jest zadaniem trudnym w realizacji. Niezbędna jest tu znajomość wielu zjawisk, jakie towarzyszą sytuacji sprzedażowej. Duże znaczenia ma także znajomość najważniejszych założeń tzw. psychologii sprzedaży i rozwinięcie bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych.

Skuteczne sprzedawanie to w dużej mierze umiejętność budowania długoterminowych relacji z Klientami. Duże znaczenia ma też przywiązanie sprzedawców do norm etycznych, czyli tzw. "etyczne sprzedawanie". To buduje pozytywny wizerunek sprzedawców i służy osiąganiu dobrych wyników.

To szkolenie szczegółowo omawia opisane wyżej zjawiska.


DLA KOGO?

Szkolenie z technik sprzedaży

przeznaczone jest dla sprzedawców, handlowców, marketerów oraz menadżerów pracujących w przedsiębiorstwach handlowych lub zarządzających zespołami sprzedażowymi.


KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

Po ukończeniu szkolenia jego Uczestnicy będą dobrze rozumieli, na czym opiera się proces zakupu przez Klientów towarów lub usług. Jakie czynniki psychologiczne decydują o podjęciu decyzji zakupowej. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jakie są etapy interakcji sprzedawcy z Klientem. Na co należy zwrócić szczególną uwagę i jak przygotować się do spotkania z Klientem. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak zbudować relację zaufania z klientem, dziki której Klienci również w przyszłości będą chcieli nabywać produkty od nas. Ważną część szkolenia stanowi nauka podstawowych zasad "etyki sprzedawcy". Jej rozwinięcie pozwoli zbudować nasz pozywywny wizerunek i stworzy istotną przewagę konkurencyjną.    


PROGRAM SZKOLENIA

1 Czym jest psychologia sprzedaży?

2 Podstawowe reguły skutecznej sprzedaży

3 Typy psychologiczne Klientów i skuteczne strategie komunikacji z nimi

4 Psychologiczna analiza sytuacji sprzedażowej

5 Dlaczego ludzie kupują produkty?

6 Etapy sytuacji sprzedażowej

6.1 Przygotowanie

6.2 Trening mentalny Sprzedawcy

6.3 Nasze wartości, nasza misja, nasza wizja

6.4 Rozmowa telefoniczna z Klientem przed spotkaniem

6.5 Spotkanie „oko w oko” z Klientem. Otwarcie. Pierwsze 20 sekund

6.6 Ugruntowanie Klienta w sytuacji, aktywne słuchanie

6.7 Analiza potrzeb Klienta, pytania diagnozujące potrzeby Klienta

6.8 Oferujemy rozwiązanie problemu! Pokazujemy korzyści dla Klienta

6.9 Jak zareagować na obiekcje Klienta?

6.10 Zamknięcie sprzedaży


7 Etyka zawodu Sprzedawcy i etyczne sprzedawanie


Opcjonalnie


8 Zakres obowiązków lidera zespołu sprzedażowego. Coaching indywidualny Sprzedawców i ich motywowanie

9 Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedażowym, metody jego efektywnej pracy

10 Tworzenie misji i wizji przedsiębiorstwa sprzedażowego lub zespołu sprzedażowego




METODY SZKOLENIOWE

- Mini-wykłady

- Symulacje technik i kompetencji sprzedażowych - symulacja "sytuacji sprzedażowych"

- Praca z trenerem nad doskonaleniem określonych umiejętności

- Praca indywidualna uczestników - cząstkowe "zadania domowe"

- Symulacja pracy w małym zespole – gra szkoleniowa


DARMOWA KSIĄŻKA DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA

Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje moją książkę "Psychologia efektywnej sprzedaży Jak sprzedawać skutecznie i etycznie, budując relację zaufania z Klientem".